Vesti
Društvo

REM obrazložio odluku o izdavanju dozvola za nacionalnu frekvenciju

Savet Regulatora je zaključio da su svih 14 podnosilaca prijava – TV Pink, Nacionalna Hepi TV, Vesti, BK TV, Una, Nova S, N1, Prva, TV B92, KCN nacionalna, TV2, Tanjug TV, K1 i Kurir televizija – ispunili uslove iz konkursne dokumentacije.
« Povratak na tekst članka

Broj komentara: