Saopštenja
Saopštenja

CPT: Gazeta Metro i RTK objavili netačne i opasne informacije o našem radu

Centar za Mir i toleranciju iz Gračanice oglasio se povodom teksta objavljenog na portalu Medijskog javnog servisa Kosova (RTK) pod naslovom ’’Gračanica finansira NVO koja prikuplja podatke protiv OVK’’, a koji je preneo izvorni tekst portala Gazeta Metro u kome su, kako navodi CPT, iznete “netačne tvrdnje i informacije vezane za rad i aktivnosti ove organizacije”.
« Povratak na tekst članka

Broj komentara: